EDITOR CAST
Velikost jednotek
Upravování velikosti jednotek je snadné!! Nejprve otevřete editor objektů, poté zvolte požadovanou jednotku a v informacích najděte Grafika - Měřítko. Až jej najdete, klikněte na něj dvakrát a nastavte velikost jednotky v rozsahu 1-10 1 - nejmenší a 10 - největší.
Spínače: základní herní zprávy
Chcete aby hráči spustili hru, a po nahrátí se jim všem na obrazovce napíše zpráva? Jděte do spínaču, poté do inicilizace klepněte na ikonu na horní liště "Vytvořit novou činnost" a otevře se vám nová tabulka takže vyberte "hra - text message (auto-timed)" a stiskněte jej. Již od začátku bude svítit modře "for all players" tak to nemusíte měnit. Svítí vám také slovo "Text" a to oranžovou barvou. To znamená že musí být změněn. Klikněte na "Text" a napište svojí zprávu. Poté stiskněte OK a znovu OK. Mezi ostatními řádky se zobrazí ten váš.
oblasti + spínače = výbuch jdenotky
Chcete-li udělat například kruh moci, do kterého když někdo vejde, vybouchne? Jděte tedy ven ze spínačů do normálního editovacího okna terénu. V paletě vyberte Paletu oblastí. Nyní vám svítí na paletě slovo nová oblast. Udělejte ji na místo, kde má být kruh moci například kruh (lepší je udělat nejdřív kruh moci a potom až oblast). Nyní ji pojmenujte pravým klikem na ni v seznamu oblastí (můžete tam nechat jméno Oblast000 ale v tom je pak zmatek). Teď jděte do spínačů a vytvořte novou složku kterou pojmenujte jak chcete. Do ní vytvořte nový spínač a vytvořte novou událost. Najděte tam "Jednotka - unit enters region" a klepněte. Nyní klepněte na červeně svítící slovo a zatrhněte proměnná. V seznamu oblastí vyberte tu vaši a klikněte na OK a znovu OK. Nyní vytvořte novou činnost a najděte "Jednotka - explode" klepněte a zobrazí se vám modře (Triggering unit) tak klepněte a vyberte Entering unit. Hotovo! Otestujte mapu a uvidíte.
Escape
Zabíjecí podlaha
Aby jste udělali pořádný escape, je nutno si dát záležet. Zde je návod jak udělat, že když vejdete na zem, vybuchnete.
Nejdřív udělejte oblasti na místo, kde chcete tuto funkci provést. Pojmenujte je kill číslo. Např kill1
a jděte do spínačů. Udělejte novou událost ve formátu "Jednotka - unit enters region" a nastavte všechny regiony. Nyní dejte do činností "Jednotka - Explode" a máte kill floor.
Kolize
Jestliže chcete, aby escaperova jednotka nabourala do trola a zabilo ji to, Nejdříve trola předělejte v editoru objektů, aby neměl útok a byl nezranitelný, poté jděte do spínačů a přidejte tento řádek do událostí "Jednotka - Unit within range" a nastavte číslo na 90 a místo Unit dejte požadovanou jednotku